نوشته شده توسط : ترابی

قیمت برچسب یا استیکر

در این مقاله ، هدف ما جزئیات لیست قیمت برچسب ها نیست ، اما سعی کرده ایم دلیل تفاوت قیمت برچسب های مشابه را به طور کلی توضیح دهیم. امیدواریم خواندن این مقاله به شما در انتخاب نوع برچسب مورد نظر شما کمک کند. لایت باکس ها هم نوع دیگر از تبلیغات هستند که هزینه ی آنها مقرون به صرفه است.

به طور خلاصه ، اگر بخواهیم دلیل تفاوت قیمت استیکرها در بازار را بررسی کنیم ، باید به این نکات توجه کنیم.

ضخامت برچسب:

واحد اندازه گیری ضخامت برچسب بر حسب میکرون است و هرچه ضخامت بیشتر باشد ، قیمت برچسب مورد نظر برای چاپ بیشتر می شود ، اگرچه این امر فقط در مورد برچسب های مارک صادق است. (sticker)

ضخامت برچسب:

واحد اندازه گیری ضخامت برچسب بر حسب میکرون است و هرچه ضخامت بیشتر باشد ، قیمت برچسب مورد نظر برای چاپ بیشتر می شود ، اگرچه این امر فقط در مورد برچسب های مارک صادق است.

چسبندگی برچسب:

استحکام چسبندگی برچسب ها یکی از مهمترین و بحث انگیزترین علل تفاوت قیمت برچسب ها است. زیرا این مورد در نگاه اول برای خریدار قابل اندازه گیری نیست ، نه هنگام چاپ و نه هنگام خرید و این مشکل پس از چاپ و نصب در فضای مورد نظر ما خود را نشان می دهد و قطعاً اگر در این مرد تصمیم درستی نگرفته باشیم. دلیل از بین رفتن این محصول چاپی در مدت کوتاهی ما مجبور به چاپ مجدد و پرداخت بارهای این نوع چسب می شویم.

برچسب آستر:

روکش در واقع روکش است که روی هر محصول چاپ شده قرار می گیرد تا رنگ آن محصول چاپ شده افزایش یابد و رنگ و طرحی که می خواهیم پس از چاپ روی محصول چاپ شده چاپ کنیم. واضح است که این ویژگی هنگام خرید برچسب خام به هیچ وجه قابل مشاهده نیست و پس از چاپ یکنواختی روکش و کیفیت این نوع برچسب مشخص می شود.

موارد فوق یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت برچسب ها در بازار است ، اگرچه بالا و پایین رفتن دلار و حتی وجود یا عدم وجود استیکر در بازار امروز تاثیر بسیار بیشتری بر قیمت خرید ما دارد.

مقاله های مربوط به استیکر را در اینجا بخوانید.

http://bannerprinting.vistablog.ir/Post/11/.html

https://developzoom.sitearia.ir/post-308850.html



:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

جنس بنر از چیست؟

چاپ بنر – بنر جنسی از مدل پلاستیک دارااست که بیشتر در فضاهای خارج از ساختمان به کارگیری می شود . بجهت این‌که از بنر در فضاهای بیرونی به کار گیری می شود بنر می بایست به قدری بزرگ باشد که دیده تماشاچی را جذب نماید ; به همین جهت از سایزهای بزرگتری نیز نسبت به پوستر و پلات لمینت به عمل گرفته می شود . بنرها به دلیل گونه متاع آنان و پرینتر مخصوصی که برای چاپ بنر به فعالیت گرفته می شود از ارزش زیاد تحت تری نسبت به پلات و لمینت برخوردار میباشند .

 

چاپ بنر یک کدام از ابزارهای تبلیغاتی است که برای همگی شغل ها و صنف‌ها کاربرد منحصر خویش را دارااست . این متاع برای اشکال مغازه ها , رستوران ها , مرکز ها خدماتی , درمانی , نهاد های مدنی و محرمانه , بانک ها و . . . تلاش واجب را دارااست ; همینطور برای اشکال رویدادهای فرهنگی ( نظیر پیام های آموزشی شهرداری ) , مذهبی ( تهنیت و تسلیت ) و همچنین رویدادهای ملی و میان المللی و سیاسی ( جزو سخنرانی مدیریت جمهور ) کاربرد دارااست . چاپ بنر به دلیل متاع و گونه آن که قابلیت و امکان ضد آب و ایستادگی در قبال سوز‌و‌سرما و گرما را دارااست قیمتی مضاعف تحت خیس از دیگر ابزارهای تبلیغاتی داراست , همینطور بنرها از محبوبیت بالایی برای تبلیغات دربین کسب و امور برخوردار می‌باشند .

 banner printing

 



:: بازدید از این مطلب : 4516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ بنر(banner) را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود.چاپ بنر در چاپخانه ها با توجه به درخواست مشتری با بهترین وضوح و کیفیت بالا در انواع زیر ارائه میشود:

چاپ بنر عرض 5 متر

ویژگی بنر عریض در اندازه عرض آن است که عرض بین 3.20 تا 5 متر را به صورت یکپارچه پوشش ‏می‌دهد، و بر این اساس کاربری‌های دارای ابعاد بالا تا عرض 5 متر را می‌توان در یک‌بار چاپ و درون یک صفحه، ‏ارائه داد. این ویژگی باعث افزایش سرعت چاپ می شود.

چاپ بنر عرض 3 متر

این بنرها بر اساس کاربردهای متفاوت در عرض های متفاوت تا عرض 3.20 تولید می شوند. با توجه به ارزش زمان در بازار امروز و در عرصه تبلیغات مناسبتی، سرعت در چاپ و اجرا بسیار اهمیت دارد که چاپ بنر عرض 3 متر علاوه بر پرت کمتر کار ،هزینه پایین تری را برای مشتری فراهم می کند.

چاپ بنر دوطرفه

بنر دوطرفه (دورو) قابلیت چاپ بر هر دو سطح (پشت و رو) را دارد و از جمله کاربردهای مهم این نوع بنر، لمپوست بنر است.لایه غشایی که در میان بنر دوطرفه وجود دارد باعث عدم گذر نور و عدم ایجاد سایه می شود و تصاویر هر دو سطح به خوبی ‏بر این نوع بنر قابل مشاهده است. بنر دورو نسبت به دیگر انواع بنر مقاومت کششی بالاتری دارد.

چاپ بنر مش

بنر مش یکی دیگر از انواع بنر از جنس پلی استر، به‌صورت شبکه‌ای دارای سوراخ‌های ریز، با نام انگلیسی‎ (One Way Vision Film) ‎است که امکان گذر نور و دیدن فضای پشت بنر را فراهم می‌کند.

چاپ بنر سولیت

بنر سولیت بنرهایی هستند که به دلیل دارا بودن سطح صاف و یکدست، قابلیت چاپ تصاویر با رزولوشن بالا و کیفیت بسیار عالی در ‏نمایش طرح و رنگ را دارد. از ویژگی‌های عمده چاپ بنر سولیت علاوه بر کیفیت بالا، سرعت بالا در تولید و آماده‌سازی برای ‏مناسبت‌های فوری(مانند چاپ روی بدنه غرفه های نمایشگاهی) است.

چاپ بنر شبرنگ

چاپ بنر شبرنگ با نام بنر رفلکتیو نیز در بازار معروف است. این نوع بنر با خاصیت جذب و انعکاس نور در محیط‌های تاریک، ‏کارکرد وسیعی در فضاهای بدون نور، که روشنایی چندانی برای مشاهده سطح بنر وجود ندارد و سطح بنر صرفا با نور چراغ ‏اتومبیل ها روشن می شود، دارد.



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری, چاپ دیجیتال بنر, چاپخانه بنر, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 1471
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

حالت‌های رنگ یک جنبه حیاتی از چاپ دیجیتال است که می‌تواند باعث ساخت یا شکستن آیتم‌های چاپ‌شده باشد، در صورت استفاده از فرمت نادرست، امکان دارد محصول نهایی کاملاً متفاوت از تصور شما پدیدار گردد. دو فرمت رنگ اصلی، CYMK و RGB هستند. اما ویژگی‌شان چیست؟ و چه کسی نیاز دارد؟ در این پست تعیین می‌گردد که شما برای چاپ به CYMK یا RGB نیاز دارید.

سیستم رنگ دهی RGB


RGB برای رنگ‌های قرمز، سبز و آبی است. با افزودن این رنگ‌های اصلی به هم، حالت رنگی RGB قادر به ایجاد بسیاری از رنگ‌ها مانند رایانه‌های مانیتور، تلویزیون‌های LCD، دوربین‌ها و برنامه‌های ویرایش عکس هستند. دلیل این‌که این محصولات از حالت رنگی RGB استفاده می‌کنند ساده است: با مخلوط کردن رنگ‌های اولیه قرمز، سبز و آبی، شما قادر به ایجاد طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها خواهید بود.

سیستم رنگ دهی CYMK


CYMK به معنای Cyan، Magenta، Yellow و Key است. این کار به شیوه‌ای متفاوت از حالت رنگی RGB، با استفاده از رنگ‌های کم‌رنگ به‌جای رنگ‌های افزودنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌جای افزودن رنگ‌ها به رنگ RGB، رنگ‌های CYMK از یکدیگر جدا می‌شوند تا یک سایه متفاوت و سبک‌تر ایجاد کنند. به‌عنوان‌مثال زمانی که زرد از کلید سیاه یا سفید حذف می‌شود، رنگ سبز را ایجاد می کند.

کدام سیستم رنگ برای چاپ مناسب تر است؟


بیشترین شرکت‌های چاپ اختصاصی دیجیتال به CYMK برای چاپ نیاز دارند تا بهترین دقت رنگ را به دست آورند. امکان دارد مشکلاتی بعد از چاپ و پس‌ از آن که در فتوشاپ کار انجام شد، ایجاد شود که از فرمت رنگ RGB استفاده می‌کنند. اگر چه‌ کارت‌های ویزیت، جزوه‌ها و آگهی‌ها ممکن است بر روی مانیتور کامپیوتر مورد رضایت باشد اما در حقیقت زمانی که چاپ می‌شوند، رنگ‌ها به شکل دیگری خود را نشان می‌دهند. طرح‌های RGB چاپ‌شده در حالت رنگی CYMK به‌طور معمول تیره‌تر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته‌شده خود را نشان می‌دهند؛ بنابراین توصیه می‌شود که شما قبل از شروع چاپ، در تبدیل RGB به CYMK دقت کنید.

نکات مهم برای استفاده از سیستم های رنگ در چاپ


اطمینان حاصل کنید که تصاویر و رنگ‌های RGB قبل از چاپ به CYMK تبدیل می‌شوند.
اطمینان حاصل کنید که متن 100٪ سیاه‌وسفید است.
از این مقادیر برای رنگ سیاه استفاده کنید: 30٪ سایان، 30٪ قرمز، 30٪ زرد، 100٪ کلیدی
سفید در شرایط CMYK صفر درصد است؛ بنابراین بر روی یک‌رنگ دیگر بر روی آن چاپ نکنید یا آن را ناپدید کنید.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, شرکت چاپ دیجیتال, چاپخانه, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ دیجیتال کتاب چگونه صورت می گیرد؟

مولفان، مترجمان و نویسندگان تازه کار برای چاپ اولین کتاب خود سوالات زیادی در ذهن دارند. که برای این سوالات پاسخ نادرست پیدا کرده‌اند! یا حتی پاسخی برای این سوالات نیافته‌اند. ما قصد داریم صفر تا صد مراحل چاپ کتاب را به شما آموزش دهیم.

مراحل چاپ دیجیتال کتاب

گام اول: نویسنده یا مترجم، محتوایی را گردآوری و یا خلق می‌کند.

گام دوم: تایپ و حروف چینی نوشته‌ها دومین مرحله است.

گام سوم: متن توسط یک یا گروهی از ویراستاران، ویرایش و بازخوانی می‌شود.

گام چهارم: با برنامه‌هایی مانند Adobe indesign متن را صفحه‌آرایی می‌کنند.

گام پنجم: در مرحله چهارم، خانه کتاب مسئول کد سیزده رقمی بین‎المللی (شابک) را ثبت می‌کند. در این قسمت تمام مشخصات کتاب ذکر می‌شود.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال کتاب, چاپخانه, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 581
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

واژه‎ ‎بک لایت‎ ‎یا‎ ‎بک لیت، برگرفته از عبارت ‎ Backlit‎در انگلیسی و به معنای تصویر یا زمینه‌ای ‏است که از پشت به وسیله نور روشن شده و یا از پشت نور به آن تابیده می‌شود.‏

چاپ تابلو بک لایت‎ ‎بر روی مدیاهایی انجام می شود که در تابلوهای بک لیت (نور از پشت) یا پشت چراغدار به کار می‌روند و اثر چاپ شده روی کاغذ بک لایت در یک قاب بک لایت از جنس آلومینیوم، پلکسی، چوب و ... قرار گرفته و برای زیباسازی و اثربخشی بیشتر با استفاده از یک نورپردازی خاص در معرض دید مخاطبین قرار می گیرد.

در چاپ تابلوهای بک لایت، مدیا توسط یک منبع نور مانند مهتابی، لامپ کم مصرف و یا مجموعه‌ای از لامپ ها (ال. ‏ای. دی) به صورت اس ام دی و ... از پشت روشن می‌شود و در شب و روز دارای نور زیاد بوده همچنین تصاویر و متون روی آن به صورت واضح دیده می‌شوند.

جنس مدیای چاپ بک لایت پارچه ای از فیلم‌‏های کوتینگ شده و پوشش دار توسط ماده‌ای مخصوص می‌باشد که نور را از خود عبور می‌دهند و سطح صاف و بدون بافت دارند و برای ‏استفاده در پرینترهای جوهر افشان یا لیزری ساخته شده‌اند.‏

نور ساطع شده از منبع نور، تصویر عکس را روشن کرده و به سطح کار جلوه‌ی بصری زیبایی، شبیه به ‏نمایشگرهای تلویزیونی، می دهد. تابلوهای بک لایت به عنوان تابلوهای تبلیغاتی در رستوران‌ها و فست ‏فود‌ها، دفاتر کار و غرفه‌های نمایشگاهی، در شرکت ها برای معرفی محصولات و لوگوی شرکت، در مطب ‏پزشکان، داروخانه‌ها و دفاتر کار مهندسین‎ ‎، در منازل و محیط کار به عنوان ‏‎ ‎دکوراسیون داخلی، همچنین مکان های پر تردد مثل ‏سالن های فرودگاه، مترو، مراکز خرید، نمایشگاه‌ها و همچنین در شکل آسمان مجازی کاربرد دارد.

نوع چاپ تابلو بک لایت از نظر کیفیت، اندازه و ضخامت می‌تواند متفاوت باشد. این سبک از چاپ‌ها به شکلی صورت می‌گیرد که در برابر رطوبت ماندگاری بالایی داشته باشد.

انواع چاپ تابلو بک لایت

  • چاپ بک لیت پارچه
  • چاپ فلکس بدون بافت
  • چاپ فلکس
  • چاپ بک لیت طلقی
  • چاپ بک لیت وینیل
  • چاپ بک لیت پلکسی
  • چاپ بک لیت پلی کربنات
  • چاپ بک لیت شیشه
  • چاپ بک لیت کشسان

منبع: چاپخانه بک لایت خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ بک لایت, چاپ تابلو بک لایت, بک لیت, چاپخانه بک لایت, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

اگر برای انجام خدمات چاپی خود به چاپخانه مراجعه کرده اید و بدنبال چاپ پوستر یا بروشور یا مواردی از این قبیل باشید، حتماً با این سوال که چاپ افست می‌خواهید یا چاپ دیجیتال مواجه شده‌اید.

این دو روش های امروز در صنعت چاپ هستند که هر کدام مزایا و معایبی مخصوص به خود را دارند. در این مقاله می‌خواهیم تفاوتهای این دو روش را با یکدیگر بررسی کنیم.

چاپ افست چیست؟

از این روش چاپ، برای چاپ‌های با تیراژ بالا استفاده می‌کنند. نمونه بارز آن، روزنامه‌هاست. در این روش، نیاز است تا صفحاتی از جنس آلومنیوم ساخته شود، به این صفحات زینک گفته می‌شود. برای طرح‌های رنگی، چهار زینک نیاز است. در دستگاه چاپ، رول‌های کاغذ قرار می‌گیرند. وقتی رول‌های کاغذ از محل زینک عبور می‌کنند، رنگ متناسب با طرح روی کاغذ نقش می‌اندازد.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال , چاپخانه , خانه طراحان سام , چاپ دیجیتال کتاب , قیمت چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. 

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است. 

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم. 



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, قیمت چاپ, خانه طراحان سام, چاپخانه, چاپخانه دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ کاغذ دیواری براساس خواست مشتری درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذیرفته می شود و بر روی متریال خام کاغذ دیواری چاپ می گردد. طرح ها، براساس کاربریِ محل نصب (منزل، ‏محل کار و غیره) می توانند بسیار متنوع باشند و طیف متفاوتی را از عکس مناظر طبیعی تا پرتره ‏ی یک فرد، شامل شوند. چاپ کاغذ دیواری باید قابل شستشو و پایدار در برابر نور باشد. ‏ 
جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است که امکان شستشوی این متریال را می دهد. کاغذ دیواری در دو نوع ساده و بافت دار، مناسب برای ‏چاپ دیجیتال در دستگاه های چاپ فضای خارجی ‏‎(outdoor)‎‏ و پذیرای جوهر های ‏سالونت(‏Solvent‏) و اکو سالونت(‏Eco-Solvent‏) است.‏ 
باید توجه داشت برای کاربرد های فضای داخلی بهتر است که از جوهر اکو سالونت که بوی ‏کمی دارد و سازگار با سلامت انسان و محیط زیست است استفاده شود؛ اما برای ‏فضای خارجی می توان از جوهر سالونت که بوی تندی هم دارد استفاده کرد. ‏ 
عموما برای چاپ دیجیتال کاغذ دیواری از دو نوع کاغذ بهره می برند. این کاغذها در دو نوع با کیفیت و با کیفیت متوسط به بازار عرضه می شوند. در نوع اول طرح به خوبی با شفافیت ویژه چاپ و نمایش داده می شود. در نوع دوم این ویژ گی شامل حال طرح چاپ شده نمی باشد. همچنین قابلیت شستشوی این محصول یکی دیگر از مزایا به شما می رود. 
برخی از کاغذ دیواری ها از این قابلیت بهره برده اند و به راحتی شسته می شوند بدون اینکه طرح مد نظر از بین برود. برخی دیگر نیز در زمان شستشو با پاک شدن تصویر به همراه است. چاپ روی کاغذ دیواری اگر با کیفیت مرغوب صورت بگیرد نتیجه مطلوب را برای شما حاصل می سازد. 
دستگاه های مخصوص به منظور چاپ روی کاغذ دیواری فراهم شده است. شما به راحتی می توانید آن را به صورت سه بعدی، پوستری با هر موضوعی به چاپ برسانید. به راحتی با این قابلیت می توان نصب کاغذ دیواری با طرح مد نظر در مدارس، مهد کودک ها و آموزشگاه های دیگر را به انجام رساند. چاپ کاغذ دیواری یکی از کارهای تزئینی جدید با قابلیت پوستری به شمار می رود.



:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری سفارشی, چاپ کاغذ دیواری دلخواه, چاپ کاغذ دیواری پوستری, کاغذ دیواری خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. 

در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد. 

چاپ بنر می تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد. 

بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود. 

 



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپ بنر فوری, چاپ بنر سام, قیمت چاپ بنر, چاپ بنر تبلیغاتی ,
:: بازدید از این مطلب : 582
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.



:: برچسب‌ها: چاپ کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری سفارشی, چاپ کاغذ دیواری پوستری, چاپ کاغذ دیواری تبلیغاتی, چاپ کاغذ دیواری خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

 

کنواس(canvas) یا بوم نوعی پارچه‌ی مختص  نقاشی است (پارچه‌ای که روی بوم‌های نقاشی می‌کشند) که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا، چشمگیر و ماندگار می‌گردد.

چاپ کنواس

چاپ کنواس در چاپ دیجیتال فضای داخلی برای نمایش تابلوهای نفیس هنری در  آتلیه ها و گالری‌ها، چاپ عکس‌ها، دکوراسیون داخلی منازل، هتل ها و دفاتر کاری، چاپ پرده های شید و به طور کلی نمایش نقوش و طرحها در قطع بزرگ و با بهترین کیفیت چاپ و نمایش تصویر به کار می‌رود. 

چاپ کنواس را معمولا درون یک فریم قرار می دهند. با کشیدن کنواس روی فریم ها و تنظیم آن یک صفحه گالری خیلی زیبایی ایجاد می شود. این سبک از به نمایش گذاشتن عکس ها برخلاف شیوه های سنتی جلوه ی خاصی به چاپ روی بوم می دهد.



:: برچسب‌ها: چاپ روی بوم, چاپ بوم, چاپ عکس روی بوم, چاپ تابلو بوم, چاپ بوم خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال فوری برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

1- در چاپ با تعداد کم حتی یک برگه خیلی باصرفه تر است. به طور جدی هزینه چاپ شما پایین می آید حتی اگر کار شما تمام رنگی باشد. اما در چاپ افست مشتری ها همیشه مجبورند بیش از نیازشان چاپ کنند. هنوز هم بیشتر مردم 30 درصد از چاپ را هدر می دهند.

2- بروشورهای شرکتتان را می توانید با تعداد کم در زمان برنامه ریزی شده چاپ کنید. قیمت چاپ دیجیتال سرعت خیلی بالایی دارد، به طوریکه در یک سفر کاری در عرض چند دقیقه کارت ویزیت هایتان را فوری به چاپ برسانید.

3- می توانید بروشور یا خبرنامه هایی را برای بازارهای مختلف چاپ کنید و بعد از بررسی اثربخشی آن را به چاپ انبوه برسانید.

4- با تکنولوژی جدید "subset" چاپ دیجیتال می توانید داده های متغیر را روی کارت پستال ها و سایر فایل های خود تغییر دهید. با این روش می توانید بازاریابی را شخص به شخص انجام دهید. طوریکه محتوای هر یک از آن ها منحصر به فرد باشد. برای این که کارتان جذاب تر، اثربخش تر و شخصی تر باشد، قالب و برخی از محتوای آن ثابت و برخی متغیر هستند.

5- هر یک از مدیران فروش یا نماینده های شما می توانند سند منحصر به فرد خود را داشته باشند که به شیوه خاص نام و نشانی و مخاطب مخصوص آن ها روی برگه ی چاپ شده باشد.

6- با چاپ دیجیتال هر چند ماه یکبار می توانید محتوای بروشور خود را بروزرسانی و چاپ کنید. برای مثال به جای اینکه 8000 نسخه را در یک سال به چاپ برسانید می توانید هر دو ماه یکبار 2000 نسخه بروز شده چاپ داشته باشید.

7- با این روش دیگر از چاپ زیاد و غیرقابل استفاده بودن مطالب چاپ شده خود عذاب وجدان نخواهید داشت و به مقدار نیازتان چاپ می کنید.

چاپ دیجیتال ممکن است به همه نیازهایتان جواب ندهد ولی برای چاپ به تعداد دلخواه و سرعت بسیار زیاد در چاپ گزینه خیلی خوبی است. آیا همه ی چاپخانه ها خدمات چاپ دیجیتال ارائه می کنند؟ نه همه ی آن ها! ولی بیشتر آن ها این خدمات را دارند.

منبع: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ پوستر چیست؟

پوستر‏ وسیله ای برای اعلان خبر در مورد رویدادها و موضوعات مختلف است که عموما به ‏صورت عمودی طراحی شده و به نمایش در می آید. ابعاد طراحی پوستر باید مناسب برای مشاهده از ‏فاصله نزدیک باشد. پوستر های قطع ‏A3‎برای گردهمایی ها، همایش ها ، اجراهای تئاتر، انواع نمایشگاهها، ‏روی داد های علمی و هنری، ارائه های دانشجویی و... به کار می رود.‏ 

مناسبترین انتخاب برای چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در کمترین زمان و با کیفیتی مطلوب، چاپ دیجیتال ‏است. ‏ 



:: برچسب‌ها: چاپ پوستر, چاپ پوستر دیواری, چاپ پوستر بزرگ, چاپ پوستر خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ UV نوعی از چاپ دیجیتال است که از اشعه فرابنفش استفاده می کند تا جوهر را خشک کند.

همان طور که پرینتر جوهر را بر روی سطح مورد نظر توزیع می کند، لامپ های UV مخصوص طراحی شده در دستگاه چاپ فورا ، اقدام به خشک کردن جوهر می کنند.

جالب است بدانید از نور فرابنفش در ابتدا برای خشک کردن سریع لاک ناخن ها در زمان مانیکور استفاده می شد ، پس از آن نور ماوراء بنفش به سرعت در بازارهای صنعتی و تجاری گسترش یافت.

از آنجا که اشعه یو وی فورا هر جوهر چاپی را خشک می کند، نقاط جوهر مرطوب فرصت پخش شدن پیدا نمیکنند و در نتیجه جزئیات بسیار دقیق تر می شوند جوهرهای UV با فرآیند فوتومکانیک خشک می شوند.

جوهر در معرض تابش چراغ های فرا بنفش قرارگرفته و بلافاصله از یک مایع به جامد با تبخیر بسیار کمی از حلال ها تبدیل میشود.

بنابراین شما می توانید تقریبا هر چیزی را (بتن، چوب، فلز، پلاستیک ،کاشی های سرامیکی، سنگ، فوم برد، شیشه، پلکسی، پارچه) که می خواهید با استفاده از جوهر های یووی چاپ کنید.

علاوه بر این، جوهر های UV در برابر تغییرات محیطی از جمله نور آفتاب و باران مقاوم بوده و مقاومت چاپ را در برابر کمرنگ شدن و رنگ پریدگی افزایش می دهد.

این فرایند سازگار با محیط زیست است زیرا باعث تولید مقدار کمی VOC (ترکیب آلی فرار)، بو و گرما می شود.

منبع : خانه طراحان سام

چاپ یووی



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال, چاپ یووی, چاپ uv, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

لایت باکس تبلیغاتی چیست ؟

لایت باکس تبلیغاتی برای رستوران ها، کافی شاپ ها و هر جای دیگری که نیاز به تبلیغات داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.
در لایت باکس تبلیغاتی طرح مورد نظر را به هر شکلی که مد نظر مشتری باشد تهیه می کنند و سپس با استفاده از یک نور مخفی در پشت تصویر و روی قاب طرح نمایان تر از قبل جلوه گری می کند. این طرح به شکلی نمایش داده می شود که گویی یک تلویزیون در برابر دیدگان شما روشن شده است. 
لایت باکس های تبلیغاتی به صورت یک رو، دو رو و چهار طرفه تولید می شوند و شما بسته به محیطی که برای نصب لایت باکس در نظر دارید می توانید از مدل های متفاوت آن ها استفاده کنید. 

انواع لایت باکس

لایت باکس ها به چهار دسته لایت باکس کریستالی، لایت باکس ال ای دی، لایت باکس برای محیط های رو باز و لایت باکس آلومینیومی تقسیم می شوند. لایت باکس های کریستالی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت آن نسبت به لایت باکس های تبلیغاتی دیگر بسیار کمتر است. این سبک در نوع خود یکی از جدید ترین روش های دکور کردن و جلوه دادن به محیط به شمار می رود و برای محیط های سربسته و نمایشگاهی استفاده بیشتری دارد. 
لایت باکس برای محیط های باز همان طور که از نامش مشخص است برای فضاهای روباز مورد استفاده قرار می گیرد و ضخامت و اندازه آن نسبت به مدل کریستالی بیشتر است. 
مدیای چاپ بک لایت در لایت باکس ها (Light Box) و در شکل آسمان مجازی (Stretch Ceiling) نیز کاربرد فراوان دارد. 
در نهایت باید بگوییم لایت باکس هایی که به وفور در متروها مشاهده می کنید نمونه ای از لایت باکس های آلومینیومی محسوب می شوند.

منبع : لایت باکس خانه طراحان سام



:: برچسب‌ها: لایت باکس خانه طراحان سام,چاپ لایت باکس,لایت باکس تبلیغاتی,چاپ لایت باکس سام ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

امروزه فرآیند و شیوه های چاپ دیجیتال گسترده شده است و اغلب اوقات موارد زیر به گوشمان می رسد:

چاپ افست لیتوگرافی
چاپ فلکسوگرافی 
چاپ دیجیتال
چاپ گراور

البته تکنیک های دیگر چاپ مثل چاپ فلوک، چاپ لترپرس، اینتالی، چاپ بالشتکی پدپرینتینگ و ترموگرافی هم توسعه یافته اند و کاربرد خاصی دارند. اما امروز می خواهیم منحصرا چاپ دیجیتال را معرفی کنیم. وقتی این مقاله را مطالعه کردید، انواع چاپ دیجیتال، ویژگی ها و برتری های آن را خواهید شناخت. از این رو در انتخاب نوع چاپ می توانید تصمیم درستی بگیرید.



:: برچسب‌ها: چاپ دیجیتال,چاپ دیجیتال فوری,چاپ دیجیتال کتاب,قیمت چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 555
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

فوم برد تخته شاسی با هسته ای از جنس پلی استایرن است که سبک، قابل برش، دارای استحکام و مقاوم در برابر رطوبت است. فوم برد برای قابگیری چاپ و نصب عکس، پوسترهای تبلیغاتی، ایجاد استندهای تبلیغاتی شکل دار و علائم گرافیکی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. 

چاپ فوم برد در اندازه‌های مختلف در دستگاه فلت بد، با کیفیت رنگ مطلوب و ماندگار انجام می‌شود. 

PVC فوم در ضخامت های مختلف 2 ، 3، 5، 8، 10و 16 میلی متر و در ابعاد 122*244 به شما این امکان را می دهد تا در مکان ها و کاربری های مختلف تنوع انتخاب و صرفه جویی در هزینه را داشته باشید. 



:: برچسب‌ها: فوم برد, چاپ فوم برد, چاپ روی فوم برد, قیمت فوم برد ,
:: بازدید از این مطلب : 831
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

 یشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت,کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت تهران,چاپ دیجیتال کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 800
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

مردم سالانه در سراسر جهان میلیاردها کارت ویزیت چاپ می کنند. اما چرا؟ این کارت ها علی رغم پیشرفت تکنولوژی، بهترین روش برای ارتباط شخصی با مشتری های بالقوه، مخاطبان و تبلیغ برند به طرفداران کسب و کار است.

پیشرفت تکنولوژی مزایای خودش را اثبات کرده است. به کمک تکنولوژی به راحتی می توان کارت ویزیت را سفارش و آن را در کمترین زمان دریافت کرد.

مزایای دیگری هم که تکنولوژی برای صنعت چاپ کارت ویزیت دارد بسیار فراوان است. برای مثال، تکنولوژی به طراحی کارت ویزیت و دیزاین خلاقیت بخشیده است. رنگ، سایز، کیفیت، کیفیت چاپ چهار معیار کلیدی است که این صنعت از تکنولوژی به ارث برده است. شما هم می توانید از این مزایا به نفع کسب و کار خود استفاده کنید.

ما در مقاله زیر کارت ویزیت ها و چرایی موثر بودن آن را بررسی می کنیم.

 



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, کارت ویزیت, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 801
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏ 

ما میتوانیم با داشتن یک کارت ویزیت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خودمان) ارائه دهیم . حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . 

کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می باشد . 



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, کارت ویزیت, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 792
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت تهران اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.



:: برچسب‌ها: چاپ کارت ویزیت , قیمت کارت ویزیت , چاپ دیجیتال کارت ویزیت , چاپ کارت ویزیت تهران , قیمت چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ تراکت‎ ‎برگه ای تبلیغاتی است که به طور معمول در سایز‎ A5 ‎‎، برای‎ ‎معرفی ‏محصول، شرح فعالیت ها وخدمات و اطلاع رسانی درباره رویدادی معین، چاپ می شود‎.‎

 

چاپ دیجیتالِ‎ ‎تراکت،‏ ارزانترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک است و به دلیل پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏



:: برچسب‌ها: چاپ تراکت , چاپ تراکت ارزان , چاپ تراکت فوری , قیمت چاپ تراکت , چاپ تراکت رنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 692
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

 

چاپ بروشور‎(Brochure) ‎دفترچه یا برگه ایست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روی خود) برای ‏ارائه توضیحات کاملی درباره یک محصول و نحوه استفاده از آن و بر این اساس به آن کالانما هم گفته می ‏شود . یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند.‏ 

چاپ دیجیتال مناسبترین گزینه برای چاپ بروشور در تیراژ پایین ودریافت آن در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت ‏است. معمول ترین شکل بروشور به صورت 2رو رنگی، 3 لت و با 2 خط تا است.‏ 
در چاپ دیجیتال بروشور، پس از چاپ فایل طراحی شده دردستگاه دیجیتال، فرآیند ایجاد خط تا و تا ‏کردن براساس تعداد تاهایی که باید ایجاد شود، بوسیله دستگاه های کریزینگ (ایجاد خط تا) انجام می شود‎.‎ 

 



:: برچسب‌ها: چاپ بروشور, چاپ بروشور فوری, چاپ دیجیتال بروشور, چاپ بروشور ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 725
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ روی پارچه چیست؟

نیاز بشر به تنوع در نوع پوشش و دکوراسیون داخلی همیشه وی را به فکرهای تازه وادار کرده است. چاپ پارچه به صورت چاپ دیجیتال برای دیزاین داخلی یا برای تنوع بخشیدن به لباس های ما سبب شده است به این حرفه بسیار بیشتر از گذشته توجه شود. در ابتدایی ترین نوع چاپ شاید به قلمکاری روی پارچه های چینی بتوان اشاره کرد که عموما به منظور دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گرفت. در مطلب پیش رو سعی برآن داریم شما را با مزایای چاپ پارچه آشنا کنیم. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتال پارچه یکی از کارهای جدید به شمار می رود. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه نسبت به گذشته با کیفیت تر و ارزان تر شده است.

چاپ روی پارچه

چاپ روی پارچه به صورت چاپ دیجیتالی تلفیقی از هنر شیمیایی و میکانیکی است؛ یعنی دستگاه های که به منظور چاپ پارچه استفاده می شود به راحتی رنگ را از روی دستگاه به روی پارچه منتقل می کند. این هنر برای اولین بار درکشور چین اختراع شد. بابهره گیری از غلطک های چوبی فرایند رنگ ریزی بر روی پارچه صورت می گرفت. تنوع طلبی بشر سبب شد این هنر روز به روز پیشرفت داشته باشد و امروز به راحتی شاهد چاپ با دستگاهای پیشرفته و به روز هستیم. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتالی کارهای مربوط به چاپ را بسیار نسبت به گذشته ساده کرده است. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه این مهم را برای شما فراهم ساخته است که با کمترین هزینه به خواسته خود برسید.

 



:: برچسب‌ها: پارچه, چاپ روی پارچه, چاپ پارچه, چاپ رول پارچه, انواع چاپ پارچه ,
:: بازدید از این مطلب : 872
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ روی پارچه چیست؟

نیاز بشر به تنوع در نوع پوشش و دکوراسیون داخلی همیشه وی را به فکرهای تازه وادار کرده است. چاپ پارچه به صورت چاپ دیجیتال برای دیزاین داخلی یا برای تنوع بخشیدن به لباس های ما سبب شده است به این حرفه بسیار بیشتر از گذشته توجه شود. در ابتدایی ترین نوع چاپ شاید به قلمکاری روی پارچه های چینی بتوان اشاره کرد که عموما به منظور دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گرفت. در مطلب پیش رو سعی برآن داریم شما را با مزایای چاپ پارچه آشنا کنیم. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتال پارچه یکی از کارهای جدید به شمار می رود. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه نسبت به گذشته با کیفیت تر و ارزان تر شده است.

چاپ روی پارچه

چاپ روی پارچه به صورت چاپ دیجیتالی تلفیقی از هنر شیمیایی و میکانیکی است؛ یعنی دستگاه های که به منظور چاپ پارچه استفاده می شود به راحتی رنگ را از روی دستگاه به روی پارچه منتقل می کند. این هنر برای اولین بار درکشور چین اختراع شد. بابهره گیری از غلطک های چوبی فرایند رنگ ریزی بر روی پارچه صورت می گرفت. تنوع طلبی بشر سبب شد این هنر روز به روز پیشرفت داشته باشد و امروز به راحتی شاهد چاپ با دستگاهای پیشرفته و به روز هستیم. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتالی کارهای مربوط به چاپ را بسیار نسبت به گذشته ساده کرده است. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه این مهم را برای شما فراهم ساخته است که با کمترین هزینه به خواسته خود برسید.

 



:: برچسب‌ها: پارچه, چاپ روی پارچه, چاپ پارچه, چاپ رول پارچه, انواع چاپ پارچه ,
:: بازدید از این مطلب : 854
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

چاپ روی پارچه

بدون تردید همه شما از دیر باز تا کنون با چاپ روی پارچه آشنایی داشته اید. نیاز بشر به تنوع طلبی یکی از دلایل عمده چاپ با طرح و رنگ های متفاوت در دنیای مدرن امروز به شمار می رود. در گذشته ما فقط حق انتخاب محدودی در نوع نقش و نگار پارچه های چاپ شده را داشتیم. در حالی که در زمان حال و در دنیای صنعتی و پیشرفته ماشین آلات چاپ این امکان برای ما بیشتر فراهم کرده است. امروزه با هر نوع سلیقه و نیازی مشتری می تواند نقش مورد نظر خود را بر روی انواع پارچه های موجود پیاده کند.

مزایای استفاده از چاپ روی پارچه

شاید شما دوست داشته باشید تصویر خود را بر روی تیشرت خود به چاپ برسانید. یا در مقیاس های بزرگتر فرآیند چاپ ایده های خود را بر روی پارچه های خاص پیاده کنید. تصور کنید شما برای راه اندازی یک نمایشگاه چاپ پارچه نیاز به طرح های متنوعی دارید. به راحتی با دستگاه های دیجیتال می توانید تمام نیاز های خود را مرتفع سازید. به عنوان مثال چاپ بر روی پرده، چاپ بر روی روسری، چاپ بر روی مانتو و سایر موارد دیگر خدماتی است که دنیای مدرن امروز به ما ارائه می دهد.



:: برچسب‌ها: پارچه, چاپ پارچه, چاپ, چاپ دیجیتال, چاپ سام ,
:: بازدید از این مطلب : 902
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ترابی

در چاپ پارچه که به سابلیمیشن ‏‎ (sublimation)‎معروف است می توان بر روی انواع چاپ ‏پارچه در ابعاد کوچک و بزرگ طرح ها و تصاویر مورد نظر را چاپ کرد.‏ بهره مندی از طرح و نقش و تصاویر جذاب بر روی پارچه ها همواره مد نظر تولید کنندگان و مصرف ‏کنندگان پارچه و صنایع مرتبط با آن، مثل پوشاک و عرصه تبلیغات، بوده است.‏‎ ‎در دستگاه های چاپ دیجیتال امکان چاپ انواع تصاویر، نقوش و طرح ها بر روی پارچه فراهم است. پارچه های مناسب برای ‏چاپ دیجیتال پارچه هایی هستند که دارای درصد پلی استر بالا (حداقل 70 درصد) و رنگ های روشن ‏باشند. ‏ 

چاپ روی پارچه درون دستگاه‌های چاپ دیجیتال فضای خارجی ، بر روی قطعات برش خورده از پارچه (شیت) و ‏یا به صورت رولی، تا عرض 160 سانتی متر صورت می گیرد. در این دستگاهها چاپ پارچه با کیفیت بالا ‏در رنگ و رزولوشن صورت می گیرد و حتی چاپ عکس با کیفیت بالا هم در این شیوه امکان پذیر است. ‏معمولا پیش از انجام عملیات چاپ روی پارچه، کیفیت چاپ بر روی نمونه پارچه تست می شود.‏ 



:: برچسب‌ها: پارچه, چاپ پارچه, چاپ روی پارچه, چاپ, چاپ دیجیتال ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 خرداد 1397 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد