نوشته شده توسط : ترابی

چاپ بنر(banner) را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود.چاپ بنر در چاپخانه ها با توجه به درخواست مشتری با بهترین وضوح و کیفیت بالا در انواع زیر ارائه میشود:

چاپ بنر عرض 5 متر

ویژگی بنر عریض در اندازه عرض آن است که عرض بین 3.20 تا 5 متر را به صورت یکپارچه پوشش ‏می‌دهد، و بر این اساس کاربری‌های دارای ابعاد بالا تا عرض 5 متر را می‌توان در یک‌بار چاپ و درون یک صفحه، ‏ارائه داد. این ویژگی باعث افزایش سرعت چاپ می شود.

چاپ بنر عرض 3 متر

این بنرها بر اساس کاربردهای متفاوت در عرض های متفاوت تا عرض 3.20 تولید می شوند. با توجه به ارزش زمان در بازار امروز و در عرصه تبلیغات مناسبتی، سرعت در چاپ و اجرا بسیار اهمیت دارد که چاپ بنر عرض 3 متر علاوه بر پرت کمتر کار ،هزینه پایین تری را برای مشتری فراهم می کند.

چاپ بنر دوطرفه

بنر دوطرفه (دورو) قابلیت چاپ بر هر دو سطح (پشت و رو) را دارد و از جمله کاربردهای مهم این نوع بنر، لمپوست بنر است.لایه غشایی که در میان بنر دوطرفه وجود دارد باعث عدم گذر نور و عدم ایجاد سایه می شود و تصاویر هر دو سطح به خوبی ‏بر این نوع بنر قابل مشاهده است. بنر دورو نسبت به دیگر انواع بنر مقاومت کششی بالاتری دارد.

چاپ بنر مش

بنر مش یکی دیگر از انواع بنر از جنس پلی استر، به‌صورت شبکه‌ای دارای سوراخ‌های ریز، با نام انگلیسی‎ (One Way Vision Film) ‎است که امکان گذر نور و دیدن فضای پشت بنر را فراهم می‌کند.

چاپ بنر سولیت

بنر سولیت بنرهایی هستند که به دلیل دارا بودن سطح صاف و یکدست، قابلیت چاپ تصاویر با رزولوشن بالا و کیفیت بسیار عالی در ‏نمایش طرح و رنگ را دارد. از ویژگی‌های عمده چاپ بنر سولیت علاوه بر کیفیت بالا، سرعت بالا در تولید و آماده‌سازی برای ‏مناسبت‌های فوری(مانند چاپ روی بدنه غرفه های نمایشگاهی) است.

چاپ بنر شبرنگ

چاپ بنر شبرنگ با نام بنر رفلکتیو نیز در بازار معروف است. این نوع بنر با خاصیت جذب و انعکاس نور در محیط‌های تاریک، ‏کارکرد وسیعی در فضاهای بدون نور، که روشنایی چندانی برای مشاهده سطح بنر وجود ندارد و سطح بنر صرفا با نور چراغ ‏اتومبیل ها روشن می شود، دارد.



:: برچسب‌ها: چاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری, چاپ دیجیتال بنر, چاپخانه بنر, خانه طراحان سام ,
:: بازدید از این مطلب : 1470
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 آبان 1398 | نظرات ()