مقاله قیمت استیکر
نوشته شده توسط : ترابی

قیمت برچسب یا استیکر

در این مقاله ، هدف ما جزئیات لیست قیمت برچسب ها نیست ، اما سعی کرده ایم دلیل تفاوت قیمت برچسب های مشابه را به طور کلی توضیح دهیم. امیدواریم خواندن این مقاله به شما در انتخاب نوع برچسب مورد نظر شما کمک کند. لایت باکس ها هم نوع دیگر از تبلیغات هستند که هزینه ی آنها مقرون به صرفه است.

به طور خلاصه ، اگر بخواهیم دلیل تفاوت قیمت استیکرها در بازار را بررسی کنیم ، باید به این نکات توجه کنیم.

ضخامت برچسب:

واحد اندازه گیری ضخامت برچسب بر حسب میکرون است و هرچه ضخامت بیشتر باشد ، قیمت برچسب مورد نظر برای چاپ بیشتر می شود ، اگرچه این امر فقط در مورد برچسب های مارک صادق است. (sticker)

ضخامت برچسب:

واحد اندازه گیری ضخامت برچسب بر حسب میکرون است و هرچه ضخامت بیشتر باشد ، قیمت برچسب مورد نظر برای چاپ بیشتر می شود ، اگرچه این امر فقط در مورد برچسب های مارک صادق است.

چسبندگی برچسب:

استحکام چسبندگی برچسب ها یکی از مهمترین و بحث انگیزترین علل تفاوت قیمت برچسب ها است. زیرا این مورد در نگاه اول برای خریدار قابل اندازه گیری نیست ، نه هنگام چاپ و نه هنگام خرید و این مشکل پس از چاپ و نصب در فضای مورد نظر ما خود را نشان می دهد و قطعاً اگر در این مرد تصمیم درستی نگرفته باشیم. دلیل از بین رفتن این محصول چاپی در مدت کوتاهی ما مجبور به چاپ مجدد و پرداخت بارهای این نوع چسب می شویم.

برچسب آستر:

روکش در واقع روکش است که روی هر محصول چاپ شده قرار می گیرد تا رنگ آن محصول چاپ شده افزایش یابد و رنگ و طرحی که می خواهیم پس از چاپ روی محصول چاپ شده چاپ کنیم. واضح است که این ویژگی هنگام خرید برچسب خام به هیچ وجه قابل مشاهده نیست و پس از چاپ یکنواختی روکش و کیفیت این نوع برچسب مشخص می شود.

موارد فوق یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت برچسب ها در بازار است ، اگرچه بالا و پایین رفتن دلار و حتی وجود یا عدم وجود استیکر در بازار امروز تاثیر بسیار بیشتری بر قیمت خرید ما دارد.

مقاله های مربوط به استیکر را در اینجا بخوانید.

http://bannerprinting.vistablog.ir/Post/11/.html

https://developzoom.sitearia.ir/post-308850.html





:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: