جنس بنر از چیست؟
نوشته شده توسط : ترابی

جنس بنر از چیست؟

چاپ بنر – بنر جنسی از مدل پلاستیک دارااست که بیشتر در فضاهای خارج از ساختمان به کارگیری می شود . بجهت این‌که از بنر در فضاهای بیرونی به کار گیری می شود بنر می بایست به قدری بزرگ باشد که دیده تماشاچی را جذب نماید ; به همین جهت از سایزهای بزرگتری نیز نسبت به پوستر و پلات لمینت به عمل گرفته می شود . بنرها به دلیل گونه متاع آنان و پرینتر مخصوصی که برای چاپ بنر به فعالیت گرفته می شود از ارزش زیاد تحت تری نسبت به پلات و لمینت برخوردار میباشند .

 

چاپ بنر یک کدام از ابزارهای تبلیغاتی است که برای همگی شغل ها و صنف‌ها کاربرد منحصر خویش را دارااست . این متاع برای اشکال مغازه ها , رستوران ها , مرکز ها خدماتی , درمانی , نهاد های مدنی و محرمانه , بانک ها و . . . تلاش واجب را دارااست ; همینطور برای اشکال رویدادهای فرهنگی ( نظیر پیام های آموزشی شهرداری ) , مذهبی ( تهنیت و تسلیت ) و همچنین رویدادهای ملی و میان المللی و سیاسی ( جزو سخنرانی مدیریت جمهور ) کاربرد دارااست . چاپ بنر به دلیل متاع و گونه آن که قابلیت و امکان ضد آب و ایستادگی در قبال سوز‌و‌سرما و گرما را دارااست قیمتی مضاعف تحت خیس از دیگر ابزارهای تبلیغاتی داراست , همینطور بنرها از محبوبیت بالایی برای تبلیغات دربین کسب و امور برخوردار می‌باشند .

 banner printing

ماده نخستین بنرها عمدتاً از کشورهای چین و کره وارد کشور ایران میگردند . تفاوت بنرهای چینی و کره ای در دسته ایستادگی و دسته چاپ آن است . بنرهای کره ای از ایستادگی و کیفیت چاپ خوبتر و بیشتری نسبت به بنرهای چینی برخوردار می باشند و به لهجه همگانی و بی آلایش خیس , برای چاپ این دسته بنرها رنگ راحت خیس و خوبتر روی بافت بنر کره ای می نشیند .

 

محتوای استاندارد برای استعمال و چاپ بنر

از چه نوشته و چهره‌ای در بنر به کار گیری کنیم؟

 

همانگونه که گذشته از این ذکر کردیم , بنرها یک کدام از گونه های تبلیغات فضای خارج از ساختمان می باشند و عموماً در محیط های بزرگ و گشوده , و یا این که برفراز ساختمان ها و مرکزها تجاری نصب میگردند و به صورت کلی مسافت ی مضاعف متعددی با مخاطبان و عابران دارا هستند . به همین منظور , در پباده سازی و چاپ بنر بایستی از محتوای خلاصه شده و بزرگ استعمال فرمائید . همینطور تصاویر مورد استعمال در بنر , خوب تر است کم البته بعد ها بزرگی داشته باشند .

 

خوب تر است گذشته از این‌که بنر خویش را پباده سازی فرمایید , از جایی که قرار است بنر نصب شود دیدن فرمایید , و آنرا از زاویه های متعدد و از دیده مخاطبان آنرا بررسی نمائید . در‌این‌حالت‌ است که می توانید خوبتر تصمیم خویش را بگیرید که برای پباده سازی و چاپ بنر چه محتوا و ابعادی مطلوب فعالیت شما است .

 

بگذارید این مسئله را با بیانی معمولی خیس برای شما توضیح دهیم ; هر حرف وقتي و هر نکته مکانی دارااست , هر تبلیغاتی محتوای یگانه خودش را می طلبد . کارت ویزیت برای معرفی کمپانی و منش های ارتباطی هست . کاتالوگ برای معرفی کلی تولید ها , بروشور برای معرفی جزئیات بزرگ و کوچک تولیدات ; به فعالیت می‌رود . این که بخواهید از صفر تا صد معرفی خویش و تولیدات و منش های ارتباطی و هر چیزی که به شما مربوط می شود را در تمام ورقه ها اداری و تبلیغاتتان ذکر فرمائید , بی معنی و مضحک است !

 

ما به شما توصیه میکنیم که اگرنمی دانید هر تبلیغاتی , چه محتوایی را می طلبد , حتما و حتما از مشاورین و کانون های تبلیغاتی به کار گیری کنید و ارشاد های ضروری و کافی را در این باره اخذ فرمائید .

 

بنر تبلیغاتی و مزایای آن کدام است؟

بنر تبلیغاتی و مزایای آن را نمیتوان با بقیه روش های تبلیغاتی مقایسه کرد . بنرهای تبلیغاتی دربرگیرنده متن‌ها و تصاویری می‌باشند , که به صورت یکدست در کنار نیز قرار گرفته , تا پیام تبلیغاتی اداره را به مشتریان انگیزه برساند . این بنرها , غالبا چاپی بوده و مطمئنا روزمره هنگام عبور از خیابان‌های تراز شهر با این بنرهای تبلیغاتی برخورد کرده‌اید .

 

در پژوهش ها بازاریابی اکثری از شرکت‌های تولیدی و خدماتی , آمارها نشان‌دهنده اینست , که در شرایطی که در طول و مکان مطلوب از بنرهای تبلیغاتی به کار گیری نمایند , این فرمان میتواند , در اموری مثل بازاریابی , تبلیغات و حتی‌در پیشبرد فروش آنان زیاد اثرگذار واقع شود .

 

به کار گیری از بنرهای تبلیغاتی , از زمان‌های قبلی تا کنون ترویج داشته و بخش اعظمی از شرکت‌ها و سازمان‌ها , به کار گیری از این روش را اثرگذار تعریف کرده و برندهای دارای اسم و رسم در اکثری مواقع هنگام معرفی کالا نو , برندینگ یا این که چه بسا برای معرفی کمپین‌های تبلیغاتی خویش از این روش تبلیغاتی سود میبرند .

تاریخچه بنر تبلیغاتی

 

پیشینه بنرهای تبلیغای به قرنها وسطی میرسد . در زمان‌هایی که جنگ‌های متمایز به اسم بیرق چهره می‌داد . چه بسا شواهدی در مورخ نشان داده که در حین حضرت عیسی از بنر در کلیساها به کارگیری می شد .

 

در سال ۱۸۴۰ , نخستین دفعه اتحادیه کارگری بریتانیا در مراسم اولیه می ( روز مستخدم ) از بنر بهره برد , که‌این دستور منجر شد تا اعضای اتحادیه به صدها نفر رسد . آن‌گاه در سراسر دنیا از بنرهای تبلیغاتی که قالب آن رنگ قرمز رنگ بود , برای روز جهانی خدمتکار به کار گیری شد .

 

در آخرها قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم , در استرالیا و در مراسمی هر ساله تحت عنوان روز مستخدم از بنر به کار گیری شد , که تنها در سیدنی ۷۰ اتحادیه صنفی با دیدن این بنرهای تبلیغاتی درین مراسم کمپانی کردند .

 

همینطور سالیان اکثری است که در کشورهای متعدد , بنرها برای تبلیغات کسب‌وکارها مورد به کار گیری قرار می گیرند . مثلا , در خیلی از شهرهای بریتانیا , شهرداری شهر , برای تزئین و جذب توریست از بنرهای تبلیغاتی به کار گیری می‌نماید .

 

بنرها را می‌توان در مقدار و رنگ‌های گوناگون چاپ کرد . چه بسا می‌توان با اعتنا به گونه کسب‌وکار آن را در گونه های گوناگون هم چاپ کرد .

 

تاریخچه بنر

 

گهگاه ممکن است تا بنر را در مرحله بزرگراه‌ها بر روی تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی در بعدها و سایزهای بزرگ قرار اعطا کرد . گهگاه ممکن است از بنرهای کوچکتر در مرکزها خرید بهره مند شد . مقدار و سایز بنر بستگی به جایگاهی داراست که بنر در آن قرار میگیرد .

بنر تبلیغاتی و مزایای آن

 

بنرهای تبلیغاتی , هم مثل بقیه روش‌های تبلیغاتی دارنده مزایائی میباشند , که پیرو مقاله به بررسی مختصری از مزایای این ابزار تبلیغاتی خوا هیم پرداخت .

انتقال پیام به مخاطبان از روش بنر تبلیغاتی

 

بنرها هم یکی روش‌های آگهی و انتقال پیام تبلیغاتی به مخاطبان است . این روش چاپی هم مثل بقیه روش‌ها دربرگیرنده متن ها و تصاویری است , که پیام کسب‌وکار را به مخاطبان منتقل می‌نماید .

 

امروزه بنرها همانند پوسترها , پیام تبلیغاتی را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطبان عرضه می نمایند .

معرفی فرآورده از روش بنر تبلیغاتی

 

بنرهای تبلیغاتی , ابزار خیر برای ترغیب مشتریان برای خرید به فرآورده میباشند . از این رو هنگامی که اشخاص با این بنرها درسطح شهر مواجه میشوند , ابتدا سبب یاداوری و تکرار اسم مارک برای آن ها شده بعد با تذکر مکرر به مخاطبان , آن‌ها‌را ترغیب به خرید می کند .

برقراری رابطه با مخاطبان از روش چاپ بنر تبلیغاتی

 

چاپ بنر به کسب‌وکارها این مجال را می دهد , تا با مخاطبان رابطه برقرار نمایند و با انتقال پیام از روش خلاقیتی که در پباده سازی بنر بکار رفته با اشخاص رابطه اثر گذار بگیرند .

 

نکته مهمی که بایستی حتما در پباده سازی یک بنر تبلیغاتی بکار گرفته شود , ایده پرداز بودن تصاویر و محتوای بنر است.




:: بازدید از این مطلب : 4524
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: